Kako koristiti aplikaciju Poeni za lojalnost?

Aplikacija Poeni za lojalnost je alatka koja vam omogućava da klijentima date razne bonuse u vrednosti kredita prilikom kupovine, ili obavljanja određenih radnji u vašoj MerchantPro online prodavnici. Bodovi se mogu dodeljivati prema kriterijumima koje definišete, a kupci mogu da ih koriste za popuste, ili za punu isplatu porudžbina u prodavnici.

Saznajte više o tome kako funkcioniše aplikacija Poeni za lojalnost:

Instalacija i podešavanje

Da biste instalirali i podesili aplikaciju Poeni za lojalnost, morate izvršiti sledeće korake:

  1. Pristupite stranici sa Aplikacijama ;
  2. Idite na aplikaciju Poeni za lojalnost ;
  3. Kliknite na dugme Instalirajte aplikaciju;
  4. Idite u odeljak Pravila dodeljivanja bodova da biste podesili situacije u kojima želite da dodelite bodove lojalnosti kupcima, kao i njihov iznos:
    • Prilikom prve porudžbine sa kreiranjem naloga (kupac će moći da koristi bodove nakon što je porudžbina označena kao isporučena);
    • Prilikom postavljanja komentara za proizvod, ili prilikom postavljanja komentara nakon verifikovane kupovine (neophodno je instalirati aplikaciju Komentari; bodove kupac može koristiti nakon objavljivanja komentara, u zavisnosti od podešavanja koje ste definisali);
    • Kao rezultat primene pravila Cashback Bonusa; procenat ili fiksna vrednost ukupne porudžbine vraća se u novčanik kupca u obliku kredita vrednosti (kupac će moći da koristi bodove nakon što je porudžbina označena kao isporučena).
  5. Idite u odeljak Podešavanja poena i podesite postavke za to kako se bodovi mogu koristiti u prodavnici.
  6. Odaberite dužinu trajanja bodova, tako što ćete izabrati jednu od sledećih opcija:
    • Neograničeno - bodovi neće isteći i mogu se koristiti u bilo kom trenutku, bez roka;
    • Bodovi vrede ograničeno vreme - kupac može da koristi bodove samo tokom vremenskog perioda koji je unesen u polje Period važenja (maksimalno trajanje koje možete da unesete je 12 meseci);
  7. Odaberite da li želite da omogućite opciju Obavesti klijenta e-poštom pre isteka, koja vam omogućava da automatski obavestite kupca putem email poruke o isteku bodova;
  8. Ako želite da se samo određeni procenat vrednosti porudžbine plati iz Novčanika, unesite vrednost procenta u polje "Maksimalni procenat porudžbine koji se može platiti iz Novčanika"; uneti procenat će biti primenjen na ukupnu vrednost bodova celog naloga i odrediće maksimalan iznos koji se može platiti iz Novčanika;
  9. Idite na Pošaljite email poruku sa obaveštenjem klijentu i aktivirajte opciju ako želite da automatski obavestite klijente prilikom dodeljivanja poena lojalnosti u Novčaniku;
  10. Kliknite na dugme Sačuvajte nakon što proverite sva podešavanja.

Postavljanje pravila Cashback bonusa

Mogućnost implementacije Cashback bonusa važi samo u slučaju Pravila popusta za Korpu. Ekvivalentna vrednost popusta će automatski biti pripisana u novčanik kupca nakon kreiranja porudžbine, u obliku kredita na čekanju; bodovi postaju dostupni za korišćenje tek nakon što je porudžbina označena kao isporučena. U slučaju otkazivanja porudžbine, krediti na čekanju će postati nedostupni na nalogu klijenta.

Da biste definisali pravilo Cashback bonusa, sledite ove korake:

  1. Pristupite stranici Pravila za popuste iz menija Promocije;
  2. Kliknite na dugme Dodajte pravilo za popust;
  3. Izaberite opciju Pravila za korpu;
  4. Idite na odeljak Opšta podešavanja;
  5. Popunite polje Interna referenca sa nazivom promocije, za njenu internu identifikaciju u kontrolnom panelu; ime nije prikazano u prodavnici;
  6. Idite na Tip promocije i izaberite opciju Bonus za Cashback;
  7. Nastavite do odeljka Podešavanja sadržaja;
  8. Idite na Tip popusta i izaberite da li će vaš popust biti procenat, ili fiksna vrednost.
  9. Idite na polje Vrednost i popunite potrebne informacije, u zavisnosti od podešavanja u koraku Tip popusta:
    • Unesite procentualnu vrednost popusta, ako će popust biti procenat;
    • Unesite fiksnu vrednost popusta, ako ste prethodno izabrali ovu opciju.
  10. Ako ste izabrali fiksnu vrednost, idite na Kako da primenite fiksni popust i definišite kako će se primeniti:
    • Samo jednom, na ukupni iznos korpe;
    • Za svaki proizvod u korpi.

NOTE
Vrednost koja odgovara popustu se prenosi u novčanik kupca u vidu kredita na čekanju, koji se mogu iskoristiti samo nakon što je porudžbina označena kao isporučena.

  1. Idite na Podešavanja filtriranja / primenljivosti i izaberite uslove za primenu pravila popusta prema kategorijama, proizvođačima, proizvodima i drugim kriterijumima, kao i redosledu primene pravila;
  2. Nastavite da postavljate druga podešavanja koja su zajednička za sva pravila popusta;
  3. Kliknite na dugme Sačuvajte nakon što proverite sva podešavanja.

Vizuelizacija i korišćenje bodova lojalnosti od strane kupca

Kupac se obaveštava o prikupljanju poena lojalnosti na sledeće načine:

  • Preko Upsell poruka koje se prikazuju u prodavnici, u vezi sa napretkom korisnika u odnosu na dostizanje postavljenih ciljeva kroz aplikaciju;
  • Na pomoćnom prikazu Pregled korpe, nakon dodavanja proizvoda u korpu (ako je ova opcija omogućena);
  • Na stranici za kompletiranje porudžbine (checkout), ispod ukupne uplate;
  • Na stranici proizvoda, ispod dugmeta Objavite komentar, ako ste omogućili bodove lojalnosti za postavljanje komentara.

U svim gore navedenim situacijama potrebno je registrovati kupca u prodavnici radi prikupljanja poena lojalnosti. Vrednosti kredita postaju aktivni za korišćenje u prodavnici nakon označavanja porudžbine kao isporučene, odnosno nakon validacije i objavljivanja komentara u skladu sa podešavanjima koja ste definisali.

Kupci mogu da provere status zarađenih poena u odeljku prodavnice Moj nalog > Novčanik.

Poeni novčanika se mogu koristiti za buduće kupovine tako što ćete izabrati opciju Plati iz novčanika, dostupnu na listi za plaćanje na stranici za kompletiranje porudžbine. Saznajte više o tome kako funkcioniše aplikacija Novčanik.

Poslednji put izmenjeno: 10 Jun 2022
Je li ova stranica bila od pomoći?
Još uvek vam je potrebna pomoć?