Top Trendovi za 2021. godinu za male biznise i preduzetnike
Ako imate mali biznis ili ste preduzetnik, ili razmišljate da pokrenete svoju firmu u ovoj godini, pokušajte da ispratite top trendove za male biznise predviđene za 2021. godinu.
-
Ecommerce je budućnost - Sveobuhvatno online poslovanje je jedini pravi način da osigurate rast i razvoj svoj biznisa u budućnosti. Nove generacije potrošača danas kupuju mnogo više na internetu nego ikada do sada. Čak 79% njih kaže da će u narednoj godini kupovati online redovno, vec 57% mladih je već počelo da većinu svoje kupovine obavljaju online. 54% njih otkrivaju i prate nove brendove na društvenim mrežama, tako da je danas najlakše da kreirate brend i povežete se sa svojim korisnicima putem tih aplikacija.
-
Isporuka i plaćanje se menjaju i prilagođavaju novim trendovima - Ukoliko imate malu lokalnu radnju, butik ili pekaru, prodavnicu bilo kakve vrste koja zahteva lice u lice kontakt sa kupcima, trend je da će se za njih sada sve zauvek promeniti, celokupan način poslovanja i komunikacije. Ne pričamo o robotima prodavcima, već o isporuci ispred radnje odnosno na trotoaru, beskontaknom plaćanju i drugim načinima isporuke koji su u današnje vreme ljudi počeli da koriste. U 2020. godini, 30% onih koji su kupovali online su prvi put kupili nešto online, otkad je počela pandemija. 64% njih je počelo češće da poručuje preko interneta nego ikada ranije.
-
Podrška lokalnim radnjama i proizvođačima - Podaci prikupljeni na kraju prošle godine pokazuju da preko 65% ljudi kaže da podržava lokalne radnje i male proizvođače. Razlozi zbog kojih potrošači kupuju u nezavisnim malim radnjama: 33% želi da podrži preduzetnike, 33% želi da ima unikatan proizvod, 31% želi da ostvari dobar odnos sa prodavcem i ima dobru korisničku podršku. Jasno je da u 2021 godini, ljudi žele da kupuju lokalno, žele da ulažu u svoje okruženje, i žele da kupuju od novih manje poznatih brendova. Tako da šta čekate, vreme je da pokrenete svoj novi biznis i sami otvorite svoju MerchantPro online prodavnicu.
-
Jačanje lokalne ekonomije - Takođe otkad je pandemija proglašena, savesni ljudi žele da pomognu i ojačaju ekonomiju svoje zemlje i svog naroda, više nego ikada pre. Odluke o kupovini donose na osnovu značaja na lokalnu ekonomiju. Takođe počinju da misle kako će njihove odluke uticati na ekologiju i prirodno okruženje. 53% kupaca preferira prirodne, organske ili održive proizvode, a 49% ima pozitivan stav ukoliko prilikom kupovine donira.
-
Prodaja preko društvenih mreža prelazi u naviku kupcima, tako da je veoma bitno i da ste tu sveprisutni, i na Facebooku, Instagramu, Pinterestu. Takođe se nemojte ustručavati koristiti Youtube i Tiktok da postavljate svoje video materijale, jer svuda ima Vaših kupaca podjednako. Savršen način da, pored internet prodavnice, povećate svoje online prisustvo.
-
Nostalgija Marketing strategija - U novonastalim strašnim pandemijskim vremenima podećanje na stara dobra vremena je jedan od načina da privučete korisnike i kupce. Ako Vaš proizvod učini da se čovek oseća dobro i lepo, veće su šanse da će kod Vas potrošiti svoj novac. Probajte, možda uspe.
Lokalni proizvođači i mali porodični biznisi kojima možete pružiti Vašu podršku:
Sve od Kože - domaća proizvodnja kožnih modnih proizvoda, Subotica
Obuća Pavle - domaća proizvodnja i prodaja dečije obuće, Bela Palanka
Nina Print - štampanje modernih slika na platnu i fototapeta, Sombor
Moja Malena - proizvodnja ekoloških modernih cegera, Beograd
Brug Jeans - proizvodnja pantalona od džinsa i odeće za žene i muškarce, Novi Pazar
Mareea - proizvodnja i prodaja prirodne organske kozmetike, Čelarevo