Zašto je važno prikazati iskustva korisnika u Vašoj internet prodavnici?

Autor: Mirjana Popović Živanović, MerchantPro platforma, 18 Jun 2022

Dobro kreirana internet prodavnica je od suštinskog značaja kako bi posetiocima dala informacije o Vašoj kompaniji i usluzi koju pružate, ali i ostavila dobar prvi utisak na potencijalne klijente.

Većina korisnika je prirodno skeptična kada prvi put naručuje proizvod ili uslugu iz njima nepoznate internet prodavnice što se može negativno odraziti na Vaše poslovanje. Kako do ovoga ne bi došlo, MerchantPro tim Vas savetujete da jednu od stranica Vaše internet prodavnice posvetite iskustvima korisnika.

U nastavku teksta Vam donosimo nekoliko razloga zašto je važno prikazivati iskustva korisnika u Vašoj internet prodavnici.

Izjave starih, grade poverenje novih klijenata

Samo posedovanje stranice ili odeljka sa izjavama starih klijenata može biti dovoljno da se izgradi poverenje novih posetilaca. Jedan od glavnih razloga tome jeste dokaz da iza Vaše internet prodavnice stoji legitiman posao, a ne bilo kakav vid internet prevare. Ocene i izjave starih klijenata su pozitivne kritike i što ih više imate to ćete više poverenja zadobiti kod novih posetilaca.

Besplatne preporuke

Potrošači imaju tendenciju da veruju jedni drugima u odnosu na kompanije. Iskustva korisnika funkcionišu kao preporuke koje ulivaju poverenje u Vašu kompaniju i to je još jedan od razloga zašto je važno prilazivati iskustva korisnika u Vašoj internet prodavnici.

Iskustva korisnika mogu lakše objasniti prednosti Vaših proizvoda ili usluga

Korisnička iskustva ne samo da pomažu da se Vaša kompanija prikaže u pozitivnom svetlu, već su takođe efikasni u prezentaciji Vaših proizvoda ili usluga. Dobre recenzije kupaca će uključivati šta su bili njihovi problemi i kako su Vaš proizvod ili usluga bili rešenje tog problema.

Iskustva korisnika objašnjavaju kako Vaš proizvod ili usluga funkcioniše

Proizvodi i usluge kompanije možda nisu uvek razumljivi korisnicima, tačnije postoje proizvodi i usluge koji se mogu koristiti na više načina. Posetioci Vaše internet prodavnice mogu da sakupe informacije o tome kako se Vaši proizvodi ili usluge mogu koristiti iz izjava Vaših klijenata. Vaši klijenti će u recenzijama objasniti kako su koristili Vaše proizvode ili usluge da bi zadovoljili svoje potrebe.

Uzmimo za primer proizvod kao što je sredstvo za uklanjanje mrlja. Vaši klijenti mogu u svojim recenzijama da objasne različite načine na koje su uspeli da uklone mrlju od vina sa kauča ili na koji način su uspeli da uklone mrlje od kućnih ljubimaca sa tepiha.

Iskustva korisnika poboljšavaju SEO optimizaciju, kaže Google

Iskustva korisnika mogu dodati vrednost vašoj SEO optimizaciji i pomoći da se bolje rangirate na Google-u. Komentari korisnika vezani za temu stranice jasno daju do znanja na koje pretrage Google treba odgovoriti baš Vašom internet prodavnicom. Ovde morati obratiti pažnju na komentare koji nisu vezani za temu jer može doći do kontra efekta. Odvojite neko vreme i s vremena na vreme porčitajte nove komentare kako biste blagovremeno uklonili sadržaj koji nije vezan za temu stranice.

Iskustva korisnika i remarketing

Ovde ćemo ponovo uzeti primer sredstva za čišćenje. Ukoliko ste klijentu pre mesec dana prodali sredstvo za čišćenje možete ga putem e-mail adrese ili putem društvene mreže zamoliti za kratku recenziju proizvoda. Ovim potezom nećete samo dobiti pozitivnu ili negativnu kritiku već i mogućnost da klijent ponovo naruči Vaš proizvod ili ga preporuči prijatelju.

Prikazivanjem iskustva korisnika gradite poverenje klijenata, afirmišete Vašu internet prodavnicu i izdvajate se od konkurencije.